98. Hirdetések női combokon

2013.07.24. 16:07

A nyolcvanas évek Áfész kártyanaptárai óta tudjuk, nincs olyan termék, amit női testtel ne lehetne eladni. Eddig a megoldás nagyjából annyiból állt, hogy alulöltözött, magát szexuálisan túlfűtöttnek mutató nő rátekeredett egy kistraktorra, vagy felöltözött egy szál balesetbiztosítási kötvénybe, és ezt jól-rosszul (mindegy ott van a nő) lefotózták.  Autószalonok esetében volt még olyan megoldás, hogy ugyanez a nő felfekszik egy kocsi szélvédőjére bikiniben. 

A WIT japán médiaügynökség ennél tovább ment, a női testet magát reklámhordozóként használják. Konkrétan a combokról van szó.

article-2375732-1AF68735000005DC-104_634x326.jpg

A lányoknak 18 év felettieknek kell lenni, és rendelkezniük kell  barátokkal közösségi oldalakon. Egy napi bőrreklámmal nem is keveset, mintegy 20 ezer forintot lehet keresni.  Öltözködési előírás csak annyi van, hogy látszania kell a reklámnak - ami ugye automatikusan feltételezi a miniszoknya vagy short viselését - de a főnökség erősen ajánlja, hogy figyelemfelhívó jelleggel viseljenek hozzá combfixet. Eddig jó 3 ezer nő csatlakozott az akcióhoz. Akik nyilatkoztak a témában, nem találják ezt túl kihívónak vagy szexistának - hiszen végül is olyan testrészükön hordják Tedet a kokainista, kúrógép kismackót, ami egyébként is kilátszana. Ez a viselet ott egyébként mindenképpen kevésbé feltűnő, mint mondjuk, nálunk lenne - abban az országban járunk, ahol feltalálták a gothic Lolita stílust, és ahol a pedofília gyakorlatilag népbetegségnek számít. 

article-2375732-1AF68573000005DC-427_634x301.jpg

article-2375732-1AF685D5000005DC-893_634x446.jpg

A reklámcég szerint pedig ez igen jó üzlet lehet, mert Tokió amúgy is teli van mindenféle reklámhordozókkal, óriásplakátokkal, fényreklámokkal, és nehéz olyat kitalálni, amit felhívja az emberek figyelmét. A nőket meg azért még mindig megnézik. 

article-2375732-1AF686E9000005DC-634_634x354.jpg

Bár kétségtelenül úttörő kezdeményezésről van szó - voltak azért már előfutárai a testhirdetésnek. Nem is a mindenütt látható szendvicsemberekre gondolnék, hanem néhány amerikai őrültre. Karolyne Smithre, aki állítólag 6500 dollárt kapott, mert homlokára tetováltatta egy internetes kaszinó címét.

kar-hires.jpg

Egy alaszkai férfi pedig az egész hátát nekik adta.

billy-gibby.jpeg

Igaz, szintén Amerikában voltak olyanok is, akik tök ingyen tetováltattak magukra céges emblémákat. 

corporate-tattoos.jpg

A japánok ennyire azért nem kemények, lemosható matricás tetkókat használnak. 

Ha tetszett a bejegyzés, kövess minket a Facebookon is.

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://fotelkalandor.blog.hu/api/trackback/id/tr335423029

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.