segovia_1357228121.jpg_640x480

Mire eljutottam a segoviai akvadukthoz, már szinte mindent tudtam róla, amit lehet. Több éven keresztül hallgattuk Debrecenben vendégoktatóként Alföldy Géza tanár urat, a hispániai római feliratok nagy szakértőjét, aki az egykor itt látható feliratot is megfejtette - sokat vizsgálta a lyukakat, amelyekre egykor a betűket rögzítették. Rendszeresen előfordult a történetekben egy kávézó is, ahonnan igen jó kilátás esik a műemlékre.  Ez a kép ennek a kávézónak a teraszról készült. Alföldy Géza alig fél évvel azelőtt halt meg, hogy én eljutottam Segoviába. Szívroham vitte el az Akropoliszon, ahogy egy ókortörténészhez igazából illenék. Segoviában perzse sokkal több a látnivaló. Van ott vár, egészen fantesztikus tornyokkal, vannak jó éttermes sertésspecialitásokkal, és van hatalmas katedrális is. De nekem Sergoviából akkor is a római feliratok lesznek a legemlékezetesebbek.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://fotelkalandor.blog.hu/api/trackback/id/tr374996352

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása